onsdag 30. desember 2009

Heklet - Strikket - Sydd - Sjal :-) SOLGT

.



Dette heklet / strikket / sydde jeg i sommerferien :-)
Jeg laget ett stort trekant-sjal til meg selv ,
som jeg enda ikke har husket å ta bilder av ...
Og når jeg ble lei av det store arbeidet
( som trekant-sjalet etterhvert ble )
så heklet / strikket jeg på dette
med restene av garnet fra trekant-sjalet :-)




Det er ikke likt på begge sider ,
da jeg har sydd fleese-stoff på baksiden av noen av de strikkete partiene
( det krøllet seg ..)

Det er heller ikke helt jevnt i sidene ..
pga mange forskjellige garntyper :-)
men synes det ble sjarmerede alikevel :-)

Jeg hadde sett noen lignede på en blogg før jeg reiste på ferie ,
så ide-en er desverre ikke min :-)
Husker desverre ikke hvor jeg så det , så jeg får ikke linket .

Jeg selger det , pga jeg nok bare kommer til å bruke det store tre-kant-sjalet :-)

Pris : kr 150,-

...

9 kommentarer:

Hilde Heimdal sa...

det var utrooolig stilig og fiiint :o)

Anonym sa...

Oj, så mye stilig du lager! Her må jeg innom flere ganger ;)

Jannickes Hjemmekos sa...

Ønsker deg en fin nyttårsfeiring og godt nyttår. Klem

a Bohemian Market sa...

Hello:
Happy New Year:
I love the scarf!!!
I wish you had a Google translator on your blog so I could read it.
Take care
peace
carole

Torill sa...

Stilig skjerf. Lika at ulike teknikka blandaast. Godt nytt år!

Hobbysjel sa...

Dette var en kjempefin ide og et fint skjerf. Sjansen er nok stor for at jeg kommer til å kopiere denne ideen... :-) Med et slik skjerf så er man i hvert fall sikker på at ingen andre har et likt...

Laila sa...

Kjempesmart og artig prosjekt for oss som har så mykje rester av alt mulig. Denne ideen tror jeg at jeg kopierer.

Du lager så mykje smart, super inspirasjon. Takk for det.

Ønsker deg også eit riktig Godt Nytt År.

Laila

Lappedamen sa...

Her var det jammen mange kreative ideer. Flott skjerf. Godt nytt og kreativt år.

Handarbeidsida sa...

Kjempe fint skjerf! Riktig godt nytt år!