onsdag 18. februar 2009

Strikket Sjal :-)




Jeg har strikket sjal :-)
hmm.. heter det det da ?
kast ? nei , nå står det helt stille her :-)
jaja , dere ser jo på bilde hva jeg har strikket :-)

det ble for lite til datteren min
restegarnet tok slutt :-)
så da legger jeg det ut for salg istedefor :-)


garnet er ett ekslusivt ( les dyrt :-) bomullsgarn
som jeg kjøpte for lenge siden ,
så jeg husker ikke hva det heter :-)

nålen er en sånn som vanligvis brukes på
scotsk-rutete skjørt :-)


jeg synes sjalet passer så fint sammen med rosekjolen
som jeg sydde for en stund siden :-)
her : Rosekjolen
.
.
.

2 kommentarer:

Ragnhild S sa...

Hei:) Takk for hyggelig hilsen på siden min! Så flotte ting du lager! Sjalet var kjempesøtt:)
Limet jeg har brukt heter Araldite! Helt suverent!
Ha en fin kveld:)

Jannickes Hjemmekos sa...

Hei.
Takk for hilsen og påmelding i bloggen min. Kjekt å treffe andre bergensere her...
Det var et fint sjal og nydelig rose-kjole du har laget.

Spennende med butikk. Ønsker deg en fin dag.