torsdag 26. februar 2009

Bursdagspresang :-)


Det er nok ikke så lett utfra bilde og se hva det er :-)
men det er en sånn Varmepose :-)
sånn med ris inni :-)
til å varme i microen :-)

Mottaker liker Tom & Jerry veldig godt
så da fikk jeg endelig brukt stoffet som jeg har liggende
til noe som passet til en godt voksen mann :-)

den har mørk brun fleese-stoff på baksiden
og jeg delte inn "puten" i 4 deler for at riset skulle ligge best
dette bestemte jeg meg for veldig sent i syprossessen ...
så sømmene er litt skreve :-) hihi
.

10 kommentarer:

Linemor sa...

Åh så snedig!
Ka slags ris bruker du?

mARTe henriksen sa...

ahaa - enn sånn har jeg tenkt å lage meg i nærmeste framtid for både kjøling og varming..har du prøv å legge den i fryseren?

kamelia/ Jorun sa...

Hei og takk for hyggelig hilsen. Du lager mye fint!!
Kjolen til store- minste-jenta var nydelig.

Linemor sa...

ha ei fiiiin helg!

Hanne sa...

Varmeposer er bare så smart. Jeg har enda ikke laget en, men den tid kommer. Ha en god helg.

AnneH sa...

Takk for hyggelige komentarer i bloggen min. Så masse flott du har laget og sydd om.
Ang spørsmål over her, så går det fint ann å legge risposen i kjøleskap. Jeg har sydd flaskekjøler med ris inni.

Stubbetufsa sa...

Risposen var lur! Også å bruke rispose til flaskekjøling! God ide!
Takk for koselig kommentar i min blogg!

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Heisan! Så greit med varmepute, tenker ikke over at det kunne vært lurt å sy for å ha i hus!
Klem

Fru Lunas Drømmefabrikk sa...

Hei :) Tusen takk for hilsen på bloggen min! Det er så koselig å få hilsen fra nye lesere, og da kan jeg jo gå på oppdagelsesferd i nye blogger :) Ha en fin helg! Klem

mARTe henriksen sa...

heia
nå har jeg laget meg en enkel rispose, og den fungerer godt etter å hva vært i fryseren en stund :) godt for slitne og hovne bein :)