fredag 13. februar 2009

Se hva valpen har hilst på !! :-)


Valpen hilser på reven vår :-)

Mannen min bare måtte ha den for ca 10-15 år siden ,
og nå står den bare på loftet helt alene stakkers...

Jeg skulle opp på loftet for å hente noe ,
da valpen fulgte etter meg
og vi har bare STIGE opp på loftet !! :-)
Hun klatret opp stigen helt alene :-)
vel nesten helt alene
"Pappaen" stod bak henne
( så hun ikke skulle falle )

Men da hun klatret ned igjen
snublet hun , så hun ble redd..
så nå vil hun ikke gjøre det igjen....

Men synes bildene ble litt artige :-)
.
.
.

3 kommentarer:

Hannes hage sa...

Oi, skvatt litt til å begynne med, før jeg fikk lest teksten og skjønte hvilken rev det var. utrolig stilig bilde!
Ønsker deg en god helg.

Anonym sa...

Spennende for valpen det der. Men jeg synes utstoppete dyr på loftet er litt skummelt jeg! *pysete*

randi K design sa...

Flott bilde! Skjonn valp! Ja hos oss maa ekornene ta beina paa nakken naar hundene er ute... De elsker aa jakte paa dem!