torsdag 20. februar 2014

Lappeteppe og lue til nyfødte babyer i Nepal

Damen bak bloggen Nepaltepper
hun sender ull lappetepper til ett sykehus / fødestue for fattige i Nepal .

Jeg har før laget to andre lappertepper til henne , og nå har jeg laget ett nytt :-)
Denne gangen med machende lue :-)

Teppet er laget av restegarn i ull .
Og jeg har heklet litt sånn innimellom på det :-)
så det har tatt litt tid :-)
men nå var det på tide det ble ferdig :-)

Om du vil vite mer om Nepaltepper ?
så kan du lese mer på bloggen hennes :-)

:-)

2 kommentarer:

Mayen sa...

Nydelige farger ;o)
Strikker også til dem!

Bundingen sa...

Takk for hilsen på bloggen min! Da fant jeg også din. Flott tiltak du støtter. Jeg har hørt mye om Nepal, men ikke om dette prosjektet her. Virkelig noe for oss med overflod av garn. Legger meg til som følger så glemmer jeg det ikke.

Klem fra Ingunn