lørdag 9. mars 2013

Prøver å bruker opp garnet mitt :-)

Jeg prøver å bruke opp litt av garnet mitt :-)
men det blir nok en stund til jeg er tom for garn :-)
Hihi :-)

Jeg fant to små nøster med tynt bomullsgarn ( tynt ! )
ett svart og ett lilla - så tynn tråd kommer jeg aldri til å finne noe brukt for 
så jeg la de sammen og strikket vaskekluter :-)

Jeg trodde jeg hadde nok garn til en vaskeklut , men hadde nok til 4 vaskekluter :-)
( jeg er tydeligvis ikke vant til så tynt garn :-)

Alle har forskjellig strikkemønster :-)
av 2 grunner :
1 - jeg gidder ikke strikke make 
2 - jeg prøver å finne ut hvilket mønster , som holder seg best i vask :-)
( noen av de jeg har strikket før - har endret seg etter mange vask og tørketromler ) 

Noen som har gode forslag ?
Til mønster , som holde fasongen  ?
( etter vask og tørketrommel )

:-)

3 kommentarer:

Winkel's Crazy Ideas sa...

Hekler arne og carlos pledd i blomster og prøver bruke opp restegarn :-). Ha en fin lørdag, Pam

Mamas Heart n Soul sa...

Har ingen gode forslag til deg, ville bare si at jeg syns du er kreativ og flink.
Ønsker deg en flott søndag! :-)

Berit sa...

Hjemmestrikka kluter er supert, jeg har god erfaring med en omgang rett, så en omgang en rett og en rett :)