onsdag 14. mars 2012

Jeg har sydd utkledningsklær :-)


For en liten stund siden hadde hele barneskolen karneval :-)
Dagen før - sydde jeg kostyme til begge de to minste :-)

Jeg sydde make - til jente 10 og gutt 13 
resten av kostymet var forskjellig , men selve drakten var make ..

Jeg burde jo har skjønte det ..
såklart 13åringen ikke ville ha på det samme som 10åringen !
det burde jo ikke komme som en overraskelse ..

iallefall - bilde over - viser gutten sin , inkl masken 
som nå selges , for han skal vel aldri være make utkledd som sin søster ! :-)

Så en NY grønn utkledningsdress , str fra 13 år opptil voksen 
+ pent brukt ( egentlig bare prøvd på ) maske 
er nå tilsalgs for kun kr 145,-  :-)



jeg har sydd på strikk , der hvor armen kommer "ut" 
slik at armen holder på plass og ikke bare "sklir rundt" inni drakten 

det er også knapp bakpå ryggen , så det skal være plass til alle å komme inni :-)
kanskje du kjenner noen som ville likt den ? 

:-)

1 kommentar:

Silje sa...

Sv: Ja vi får krysse fingrene :) For deg og :D Tusen takk!!