tirsdag 2. august 2011

Hjemme igjen :-)


Så var ferien over :-)
Og både vi og campingvognen er hjemme igjen :-)

Jeg liker Campingvognen vår :-)
og liker å reise på ferie med den :-)


Jeg elsker vanligvis å kjøre bil også :-)
men i år ble jeg sliten (pga me`en) 
 det er dumt ..    men sånn er det bare :-)

Vi reiste med bare 2 unger i år:-)
( vi har 4 barn )      Men ..   :-)
det trengs bare to unger for å krangle :-)
Hihi  :-)

Størstejenten vår blir jo 21 om noen dager :-)
så hun jobber og skal reise til syden med kjæresten :-)
Størstegutten vår blir 16 om noen dager :-)
og er med mormor og morfar til syden :-)



Ja , hunden var med selvfølgelig :-) 



10 kommentarer:

Elisabeth Solum sa...

Fin campingvogn! Ja, jeg synes også det er koselig å dra på campingtur. Håper vi også tar en liten tur i år. Har en noe spesiell vogn, det er en sak til å sveive opp og så er det en stor seng i hver kortende som kan trekkes ut. :)

Trine sa...

Sikkert kjempekos å dra på tur med egen vogn.
Kunne godt hatt en, bare jeg slapp å kjøre den....:)
Trenger bare to for å krangle ja,
derfor jeg helst bare passer ett tantebarn av gangen.
Kjempesøt hund dere har.
Ha en fortsatt fin sommer.

Anonym sa...

Ser veldig koselig ut med campingvogn.
klem

Mayen sa...

Den va ikkje liten gitt! Kor fint at du har hatt den flott ferie;-)Klem

Hjertebank sa...

Deilig med stor campingvogn da

Pink lady sa...

Takk for tre flotte kommentarer på bloggen min. Jeg ser nå at det er du som står bak Barneboden. Meget mulig at jeg stikker innom der en dag, er jo i byen min;) Er det alltid du som står bak disken? :)

Klem Pink lady

Mitt hvite hus sa...

Velkommen hjem... kjekt å høre dere har kost dere...
Vi hadde også bare to av fire med oss, men en kompis av en av de ble med...Ikke krangling i det hele tatt faktisk..helt utrolig..

Kikk innom meg når du begynner på jobb igjen...

O=))

Misemor sa...

Velkommen hjem. =)

lise sa...

Oi, for en lang campingvogn..! Ikke det, vår er veldig liten nesten uansett hvilke andre vogner den blir sammenlignet med...

Jeg kan tenke meg at dere har en del bedre plass en oss (mildt sagt), men den gjør nok atskillig mer ut av seg på veiene også, vil jeg tro. ;-)

Anonym sa...

[url=http://louboutinmart.co.uk]christian louboutin outlet uk[/url] (PRLS) said it swung to a fiscal first-quarter net loss of $829,000, or 5 cents a share, from a year-ago net profit of $2.04 million, or 11 cents a share. [url=http://dkgoose.com]Canada Goose jakke[/url] Jhqqhqtgc [url=http://www.louboutinoutletuks.co.uk]christian louboutin outlet[/url]
gfzbsw 379711 [url=http://www.chilliwackbombersoutlet.com]canada goose baby bunting[/url] 519247 [url=http://www.beatsbydreaonsales.com]cheap dre beats[/url]