søndag 10. juli 2011

Redesign Pute til Campingvogn og/eller Lekehytten :-)


Pute til Campingvogn og/eller Lekehytten :-)

jeg sydde denne til lekehytten til minstejenten :-)
men jeg tror den får være med på tur i campingvognen i sommer , 
og så får den flytte inn i lekehytten når vi kommer hjem :-)


Kremt .. ja den er litt skev :-)
Men ikke såå skev som det ser ut til på bilde :-)
(prikkene går to veier - derfor ser den enda skevere ut)


Redesign :-)

Sydd av en liten jentekjole , en bit blonde 
og heklet kant rundt + heklet hjerte :-)



7 kommentarer:

Elisabeth Solum sa...

Det var da en søt pute!
Fortsatt god søndag!

Yvonne sa...

søt pute!!

Anita Tørmoen sa...

Kjempefin pute:)

karna sa...

Herlig! Sånn en fargekombinasjon gir energi ,-)

Winkel's Crazy Ideas sa...

Det var en bli-glad pute :). Liker slike farger. Tenkte lage meg en palle-sofa ute (dersom det slutter å regne) og fylle den med fargeglade puter som denne. Har ikke kommet så langt med hagen enda, så da trenger man slike fargeklatter som dette :)Ha en riktig strålende sommer :)

Anonym sa...

Det var en søt og litt jordbæraktig pute. SkjønN! jeg liker at man bruker ting på nytt, det burde vi alle vært flinkere til :)
Jeg også....

Anonym sa...

Så fin den ble! Redesign er tingen!
Klem