søndag 1. mai 2011

Sommerkjole til Store Minstejenten min :-)


 Sommerkjole til ikke-så-liten-lengre-men fremdeles Minstejenten min :-)
♥ ♥ ♥ 


Jeg laget denne kjolen nesten ferdig før vi reiste på ferie i fjor sommer   ( kremt )
Det var bare igjen å sy knappene i bakpå og sy på selene  :-)
Det var alt som var igjen - men tror du den ble ferdig i fjor ?  Neida ..  Hihi  :-)
Men nå er det ferdig - og heldigvis så passer den enda :-)

Livet har jeg heklet  - og stoffet er fra ett barnedynetrekk :-)
dvs litt Redesign her også :-)

------

Inspirasjon til kjolen fant jeg hos denne fantastiske inspirerende bloggen her
Hun lager de mest fantastisk klær :-)
Hun ligger lagret i bokmerke-listen min under inspirasjon :-)

Og hun selger oppskrifter til kjolen på e-book , men desverre bare på tysk ..
og jeg kan ikke tysk - så min er heklet etter inspirasjon fra bildene hennes :-)
Håper det er ok ..  :-)

-----

If you (Beates bunter Blog) are reading this :-)
I am writing - that I found insprasjon to this dress from you beautifull blog 
and that you are selling e-book with patterns to it :-)
but that mine is made only with insprasjons from your blog because your e-book are only in german , and I cant read germany .. 
And I hope you are not mad at me , because I have made this dress simulare to yours  :-)

♥ ♥ ♥

9 kommentarer:

Anita Tørmoen sa...

Så fin kjolen er! Kan tenke meg hun er fornøyd:)

Tinas blogg sa...

Så nydelig sommer kjole, den blir fin å ha på fine dager som denne (og som vi har hatt i det siste). Håper det kommer mange like fine dager:)

(og det gjør det nok)

Du er flink:)
Hilsen Tina

Beate sa...

Wow, your dress is beautiful!!! It looks like mine from the ebook. Great work!!

Greetings from Germany
Beate

GNIST by Gitte Bettina Lauridsen sa...

Kjempefin kjole med mange fine detaljer. Pussig hvordan enkelte ting blir liggende uferdig. Har man først lagt det fra seg, så er det ikke så lett å ta det opp igjen liksom... Det var en veldig fin blogg, takk for tips!

Elisabeth Solum sa...

Såå nydelig superfeminin kjole!
Jenta di er heldig, som har en så flink mamma! :)
Ha en god dag!

lise sa...

Supersøt kjole - og takk for lenke til en spennende blogg!

Smykkas sa...

Det var en nydelig kjole som virkelig sier at det handler om sommer.

Klem

Lilian sa...

Det var en søt sommerkjole :)

Hello Baby Lou sa...

For en skjønn kjole!