onsdag 11. august 2010

Give Away - 20,000 som har besøkt meg :-)


Jeg har jo passert 20,000 besøk !! :-)
Det må jo feires etter "blogglandia-lover" :-) hihi :-)

Først :
Vil jeg si at jeg er veldig glad for at så mange har ville besøke siden min :-)
Tusen Takk alle sammen :-)
Jeg setter stor pris på alle som titter innom :-)
og er veldig glad for kommentarer :-)

Så :
Premien er en (ikke-helt-ekte-kremt..) GUCCI veske :-)
Stor plass oppi , det er ikke en liten veske og helt ny :-)
Noen som har lyst på den ?

Reglene :
ett lodd - skriv en kommentar
to lodd - skriv ett innlegg / link til meg , fra din blogg

Trekning ?
Tja - om ca to uker ?
( klarer ikke helt å bestemme meg )

:-)

31 kommentarer:

mimouna sa...

Kjekt å få besøk og kommentarer på bloggen ja!

Vesker har man vel alltid bruk for, går sikkert noe garnnøster nedi den der. ;o)

lise sa...

Såklart jeg vil være med, og gratulerer med rundt tall!

Smykkas sa...

Klart jeg vil være med, og det blir to lodd på meg.

Dagens innlegg har jeg skrevet, men tar deg med neste gang.

Klem fra Astrid

Anita sa...

Jeg blir med. Har fortsatt ikke egen blogg, så jeg kan ikke linke. Men jeg vil gjerne si:

GRATULERER

Hilsen Fama

mine mail: anihaarb@online.no

Petunia sa...

Hei og takk for koselig kommentar inne hos meg:)
Jeg blir gjerne med her på gaveutdelingen din:) Skal se om je rekker å linke deg. Har litt mye på gang med konkurransen min og slikt, men om det passer seg slik, så gjør jeg det og gir deg beskjed. Og neste gang jeg er på Hop, titter jeg innom butikken din også:)

Mitt hvite hus sa...

Heisan..
så hyggelig med besøk fra deg da... takk for hyggelig hilsen ...ble så glad... og takk for innvitasjonen til Give awayen...

veska var kjempeflott den..og jeg vil veldig gjerne være med...

klemmer =)

Torill sa...

Tusen takk for besøk på bloggen. Eg er imponert av at du får tid til å sy i det heile tatt eg. 4 ungar er ingen spøk. Eg har bygd hus og har to små ungar, og eg vert superfrustrert over at eg ikkje får tid til noko. Eg tenkjer som eg skulle ha levd berre eitt år til, eg veit jo at det kjem ein dag eg har tid.... :-)

Kor e Galleri Skjold? På Skjold/Nesttun?

Marita sa...

Jeg digger vesker og jeg LIKER bloggen din, så klart jeg vil være med. Grattis med rundt tall!

Jannickes Hjemmekos sa...

Hei
Takk for hilsen i bloggen min, det var koselig. Klart jeg vil være med på give-awayen din. Vesker får vi aldri nok av. Jeg skal linke til bloggen din, så da blir det to lodd på meg.

Ønsker deg en god helg.

Barbros lille atelier sa...

Klart jeg slenger meg med:-) Vesker får man aldri nok av. Gratulerer så mye med flotte besøkstall!

Tusen takk for koselig hilsen!

Klem

SNILLPIKE♥ sa...

Gratulerer så mye med 20.000 besøk. Og tusen takk for hyggelig besøk hos meg.♥ Alltid koselig å oppdage nye blogger.

Jeg vil gjerne være med å teste vinnerlykken på vesken.

Ønsker deg en strålende helg, ser om som vi skal få litt sommervær her i sørvest òg.

Christel sa...

Heisan:)
Ny her, men jeg vil jo gjerne være med for det. Vesken er jo superfin. Bloggen din også:)

Fru Keilegavlen sa...

Så koseleg blogg du har!! To lodd på meg. Skal linke til deg når eg legg inn neste innlegg i kveld. Ha ei fin helg.

EllenSand sa...

Jeg bryr meg ikke om ekthet. Ikke på sånne timg i hvert fall :) Stilig veske :)

Susanne sa...

Selvfølgelig vil jeg være med, 2 lodd på meg :)

Tutten sa...

Jeg vil også være med :)

Ravenhill sa...

Gratulerer så mye med så mange besøkende! Så mye fint du lager. Tusen takk for sjansen å være med i trekkningen. Jeg får et lodd takk!

Unknown sa...

Så gøy med give-away! Jeg er jo gjerne med, vettu. t

Hannesol sa...

Takk for hyggelig hilsen! Klabert jeg vil være med på giveaway'n din :0) Jeg har også lagt deg til i blogglista mi på bloggen.

helle sa...

Lækker taske, naturligvis vil jeg gerne være med: 2 lodder, tak.

Og tak for dit besøg, altid så dejligt med nye ansigter og nye blogge at lære at kende. Ser du kan lide de samme ting som jeg!

Klem Helle

UnePune sa...

Klart jeg vil være med =) Gratulerer med 20 000 besøk! Husker jeg selv hadde give away på 20` - kanskje på tide med en igjen snart =P

Unknown sa...

Jeg har jo en wannabee-Gucci nøkkelring (eller en slik greie å ha nøklene i), så dette må jeg jo bare gå for..
Har dessuten veskedilla.
Linker på siden min :)
Klem

Karipia sa...

Grattis med over 20 000 besøkende.

Veldig koselig blogg du har.
Lykke til videre.
Klem fra Karipia

Frua i 40 sa...

To lodd på meg! :)

Polkadots sa...

jeg er med. 2 lodd på meg :)

Lykke sa...

Jeg vil veldig gjerne være med, takk for tipset :D 2 lodd til meg. Tvi tvi <3

Husfruen of Hilltop House sa...

Tar gjerne et lodd jeg, om jeg får. :-)

Rose-maries litteratur- og filmblogg sa...

Jeg vil gjerne være med!

Her er linken til min blogg:

http://rosemariechr.blogspot.com/

Spire sa...

Heisann!
Tusen takk for hyggelig kommentar inne hos meg, og takk for invitasjon til giveaway! :)
Har veskedilla, så det passet utmerket..
Jeg tar gjerne 2 lodd. :)
God helg!
LenaE

Randis side sa...

Eeeehh... E vel ikke for sein til å bli med på Give Away?? Hvis ikke, 1 lodd gjerne.. ;)

Anonym sa...

Leser gjerne bloggen din og er stadig imponert over kva du får til. Oppdaga plutseleg at det var give away på gang også. Tøff veske
er gjerne med ! ?

Gerd