mandag 12. juli 2010

Stort sjal :-)



Jeg strikket dette for en god stund siden , se her .
Men var aldri helt fornøyd ..
Så nå har jeg gjordt endel endringer :-)
Heklet kant rundt hele ( 2 farger )
+ heklet / sydd på endel garn "inni" selve sjalet , så det ble mer " liv" i det .
Nå er jeg endelig fornøyd :-)

Vet ikke om endringene synes så veldig bra på bildene ?
men det er stor forskjell i "virkeligheten" :-)

Nå skal sjalet bli 40 års-presang på sensommeren :-)
Håper hun ikke leser bloggen min :-)
( tror ikke det ) Hihi :-)
.

5 kommentarer:

Smykkas sa...

Det var virkelig flott, og tenk å ha en sånn vakker modell også. Skjønn hund.

Tenker hun som skal ha det blir glad.

Klem fra Astrid

Susanne sa...

Sjalet ble nydelig, kanten rundt gjorde seg virkelig!
Og skal jeg dømme fra uttrykket til hunden så vil nok den ha et ord med i laget når du skal gi det bort :) (heldig mottaker!)

Anonym sa...

Hei. Takk for kommentar =)

Du er jammen flink! Lager så mye fint ! :)Trener du litt også, da? :) Jeg er veldig glad i deg. Får så mye energi =)

www.treningsmotivator.blogg.no

mimouna sa...

Sjalet ser fint ut det. Kjekk gave, sånne kan i grunnen brukes hele året.

Laila sa...

Hei. Ja, jeg kunne faktisk godt tenke meg å selge produktene dine i butikken. Spesielt skjerfene som snurrer seg rundt, og skjerf med forskjellige teknikker sydd sammen til et langt skjerf. Kan du sende meg en mail med tilbud til laila_r74@hotmail.com?
Klem fra Laila