tirsdag 21. april 2009

Kontaktannone :-) hihi

Kontaktannonse :-)
SØT KATTEDAME søker KATTEMANN av samme rase :-)
-----------------------------------------------------------------------

Jeg var nettopp inne hos Lises Hobbyblogg
og så på de nydelige kattungene hun har fått :-)

Da kom jeg på at det fremdeles ikke er blitt noen kattunger her hos oss ....

Vi har en søt liten frøken av rasen Britisk Korthår ,
som vi hadde håper skulle få bli mor ,
så vi kunne få ha gleden av å ha kattunger engang iallefall :-)

Dette var plannlagt allerede da vi kjøpte henne ,
men siden jeg ikke deltar i utstillinglivet ,
ble det ikke så lett å finne en partner/guttekatt til henne ...

Vi har latt henne få løpetid ,
men da hun sikkert er den eneste katten som ikke skjønner at hun må gå ut for å finne seg en kjæreste :-) hihi
så blir det fremdeles ingen kattunger her :-)

SÅ med dette :-) søker jeg etter kjæreste til jenten min :-)
en Britte :-)
( andre kjærester synes jeg hun må gå ut å finne selv )
noen i bergen eller nærheten av bergen , så har en Britte gutt :-) ??



ja :-) jeg har prøvd alle kattesidene
( eller gjorde det ialleall for noen år siden )

Hihi :-)

4 kommentarer:

?? sa...

nydelig tunika...
og så mye annet lekket du har laget..
*klem*

mimouna sa...

Hehe, stakkars pus da. Du får invitere inn en frier kanskje.

GundaM sa...

Du og du noe sååå nydelig da, og en britte;)))

Håper det finnes noen i nærheten slik at det kan bli søte små kattunger! Kan desverre ikke hjelpe, jeg har bare kastrerte katter fra fod ;0)

Mjau

lise sa...

Så fin hun er! Vi har en rød katt også, men hun har ikke lurt seg til å få barn. Og nå skal de kastreres begge to - vi (ungene og jeg) har jo lyst til å beholde alle - de er så søte.