fredag 6. mars 2009


Om noen som går på tur på Damsgårdsfjellet skulle finne et slikt hundeband :-)
Så er det mitt :-)

Både halsband og lenke ..
Jeg har nok lagt det fra meg for å ta bilder , og glemt å ta det med videre ...

Vi kjøpte det i Frankrike i fjor sommer :-)
Før vi hadde kjøpt valp :-)
så synes det var dumt at det ble borte ..

Tror jeg har mistet det i nærheten av en veldig stor stein nær toppen ( ned mot Melkeplassen ) hvor ungene kunne krype under steinen :-)

Det er nok borte for alltid - for vi gikk ikke på stien ned igjen...
Men tenket at " hvis - om - at " noe skulle se både det og se denne bloggen :-) så .. :-)
Skudd i blinde heter det vel :-)
men det er jo lov å prøve :-)
.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Heisann!
Takk for besøket.
Så masse spennende ting du har laget. Artig å se hva du har fått til ved omsøm, noe jeg ikke har noe særlig erfaring med.

Anonym sa...

Hei :)

Spørs om du må ta en ny tur på Damsgårdsfjellet da, om noen finner det vil jeg heller tro de henger det opp godt synlig enn å ta det med?


Morsomt skjørt du har strikket - tror jeg må vise snuppa det, og høre hva hun synes - eller kanskje det var nok med puseskjerfet....

Villblomsten sa...

Ja :-) jeg tenkte egentlig det :-)
at om noen så det - så hang det synlig :-) og da kunne jeg gå opp igjen :-)

Jeg har egentlig ingen håp om å finne det igjen :-)
Men man kan jo alltid håpe :-)

garnlykke sa...

Hei
Takk for besøket i bloggen min. Masse fin redesign i barneboden;) Kjekt å vite:)
Hilsen Gry