mandag 1. desember 2008

Se hva valpen kom inn med....


Jeg holdt på å kle på de minste for å gå på skolen og valpen var alene ute i hagen.
Så ropte jeg på henne , for å feste bandet , og følge ungene på skolen .

Æsj , har du gravet i hagen igjen , slipp det gresset , sa jeg ..
men det var ikke gress det jeg så i munnen hennes...,
det var halefjærene til denne lille fuglen..
Hele fuglen var inne i munnen hennes...
Og fuglen var varm og nettopp død..
Har aldri opplevd noe sånt jeg..
( har hatt hund i over 30 år )

Ungene var nok mest sjokkert ;-)
så vi tok en liten pause og snakket om fuglen ,
og de fikk holde fuglen litt ( med plastpose på armen )
De ville begravd den også ,
men om ettermiddagen var det glemt igjen ;-)

1 kommentar:

Line:) sa...

hei:)
Har ikke sett hunden min kommet med fugl,men mye annet.