tirsdag 18. november 2008

Blog Candy-er

Jeg surfet rundt på blogger , og ser at mange har Blog Candy - er .
Siden jeg er ganske fersk blogger :-)
er jeg ikke helt sikker på hvordan dette fungerer ?
Kanskje noen har tid til å fortelle meg ?
og kanskje jeg allerede har skjønt det ? :-)

Når du "finner" noen som har en Candy Blog gående ,
skal du legge igjen en hilsen , og linke til vedkommende på din egen blogg ?
har jeg skjønte det rett ?

Jeg spør bare av uvitenhet vet dere :-)

Jeg fant 5 flotte candy blogger :

Papir-rommet

Carlz Cards

Christines Lekstuga

Kristines Cards and Photos

Karis Krok

det er mye flott på alle sammen
så ta en titt da vel :-)

...

1 kommentar:

Stjernebarna sa...

hei du:-) koslig med nye bloggere å titte innom:-)

Jeg "ødelagde" en dyne og sydde den om og sydde ett eget trekk til den.så vognposen er to delt ja:-) syns det er mere praktisk for da kan begge deler vaskes uavhengig..og så skal jeg sy flere trekk til den så det ikke har noe å si vist det ene må askes..voksiposen er for stor og klumpete.gullet vårt er 1 år men bruker bagvognen ennå og da ble den alt for stor.så derfor lagde jeg en selv:-) er nå igang og skal lage en slik pose til tantebarnet mitt:-)