fredag 3. oktober 2008

Rød kjole - tunika - topp






Jeg har sydd to av disse :-)
så jenten min har den ene :-)

På minste jenten , er den både kjole /tunika ,
som hun nå (sensommer/høst)
bruker med tights og tynn genser under .
Og til sommeren igjen , som solkjole :-)

Som dere ser :-)
Passer den også på den største jenten min :-)
som topp :-)

Jeg synes "belte-låsen" med "diamanter" er så søt :-)
splitter i siden
halsen kan reguleres

Redesign - men denne gangen fra ett nytt skjørt
pris kr 190,-

...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nydelige kjoler.Er imponert.Symaskinen min står for det meste å støver ned.Ha en fin helg:)

CosiFanTutta sa...

Hei du, takk for besøk på bloggen min. SÅ KREATIV OG FLINK DU ER! Jeg ble mektig imponert! Den var så nydelig den sorte kåper, men jeg har desverre ikke et lite jentebarn og putte den på! Jeg har derimot en niese på 5 år, men hun er nokså stor for alderen. Hvordan er kåpern i størrelse? Kanskje jeg kan stikke innom butikken din på Minde å se på kåpen?? Jeg likte den kjempegodt! Jeg har aldri vært i den butikken - naturlig nok, kanskje når min gutt er 14 år :o)
Hvordan får du tid til alt, 4 unger, hunder og katter og butikk og greier. Stum av beundring!
Ha en fin helg

Mor Kari sa...

Skal si du er produktiv!
De røde kjolene ble så fine. Du er jo så flink, og har sans for detaljer.

Anonym sa...

gud så fin de ble. du er flink på maskinen du. jeg har en selv som skriker etter å bli brukt, hehehe.
ha en fin helg vennen