mandag 8. november 2010

Remade ullkjole til minstejenten min :-)



En "stor" kusine sin genser/tunika med svær hals , er nå blitt til en søt tunika til minstejenten vår :-)
Ganske enkel redesign , men synes den ble søt jeg :-)
Sprettet av halsen , og heklet en kant rundt hals , ermer og kanten nede .
+ heklet ett lite hjerte og sydde på :-)

Minstejenten liker tynne ullgenser og ullbukser når det er kaldt ute , 
dvs at hun vil helst gå med bare ullgenser og ullbukse , for da er det passe varmt :-)
Men .. det passer seg liksom ikke helt på skolen syns jeg :-)
og da tenkte jeg det kunne passe med denne utenpå :-)
Så får hun gå med ull og samtidig være "kledd" :-)

( for med bukse og genser utenpå ullen - så synes hun , at hun blir for varm ) 

8 kommentarer:

Findus sa...

Den ble veldig fin og søtt med den kanten rundt .

Jorunn sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg :)
Så flink du er til gjenbruk!! Jeg hadde aldri hatt fantasi til å lage så flotte ting som du gjør!
Med 4 barn så kan jeg tenke meg den egenskapen kommer godt med :)
Keep up the good work :))

Solveig sa...

Utrolig mye fint du lager. Jeg er målløs. Du må være utstyrt med en god porsjon fantasi.

hobbyvimsa sa...

Heisann!!Den ble kjempe fin!!Takk for kjempe gode tips fra deg,er så godt å høre om andre sin erfaring!!!ha en flott uke..klem Linda:=)

Randis side sa...

Berre lekkert :) Nydelig farge til en småjente. Ha en fin og kreativ novemberuke :) Klem

Bird on a wire sa...

Fy søren så flink du er, og så kreativ! Gjenbruk på sitt aller beste.

Når det gjelder bunnlogoen på bloggen min kan du godt bruke den, men fint om du legger inn en 'made by Ankens Redesign' eller liknende :) I hvertfall et eller annet som henviser til meg :)

Du har forresten en utrolig fin blogg!

mimouna sa...

Synes du er flink jeg også. Du finner sånne kreative måter å redesigne klær på. Denne ble søt!

Det er julemarked i Kringlebotn på søndag hvis du vil ta en tur. Jeg skal være med. :o)

Fies notiser sa...

Se der ja :-) Godt jobbet, må man si & supert at du ville dele på Gjenbruks-utfordringen!