fredag 5. november 2010

Hei alle sammen :-)

Hei alle sammen :-)
Jeg må bare forteller dere en liten ting :-)

Barbros lille atelier har skrevet ett helt innlegg om en av ullbuksene mine ,
som hun har kjøpt på Galleri Skjold :-)

Jeg er så stolt :-)
ingen har skrevet noe om meg eller noe jeg har laget før ,
og her skriver hun ett langt innlegg :-)
Om Villblomsten , ullbuksen og appåtil butikken min Barneboden .

Tusen Takk Barbro :-)
Jeg ble så glad :-)

Jeg var ganske trøtt når jeg satt meg ned ved mac-en i går kveld ,
leste innlegget ditt her og lukket opp bloggen din :-)
og "vips" så kom energien - for jeg ble så glad :-)
Ropte på mannen min for å vise han :-)
og han ble glad for at jeg fikk energi
( litt mangelvare på energi her for tiden..)
Så du gjorde mange glade i går Barbro :-)
Tusen Takk igjen :-)

1 kommentar:

Randis side sa...

Til og med æ ble glad! Så det va ikke bare familien din :)) Men det e jo artig, for jeg har jo fukgt deg siden februar i fjor, og synes jeg kjenner deg :) Riktig hyggelig va det! Klem