onsdag 1. september 2010

Ny Redesign bukse :-)


Bakfra
Villblomsten
Så var konfirmasjonen over :-)
Fornøyd gutt og fornøyde foreldre :-)

Denne sydde jeg før konfirmasjonen ,
men har ikke lagt ut bilder i "konfirmasjons-stria"

Redesign bukse , ca 3-4 år
Sydd av en dongeribukse med grå linning , og lyseblå fleeserester .
På de lyseblå , er det sydd ( med symaskinen ) flere biler og campingvogner :-)

Jeg har prøvd både bokstavene på symaskinen og dekorsømmene mine :-)
Hipp Hurra :-)
( har eid symaskinen i 2 år uten å bruke de :-o )

Jeg skulle trukket Give Away-en min i dag ,
men utsetter det en dag eller to , pga mye å gjøre i dag :-)
.


4 kommentarer:

mimouna sa...

Kjempegreit med ribb i livet på slike bukser. Og så gøy at du tester ut dekorsømmene da. Fint med litt ekstra pynt. :o)

Solveig sa...

Så flott bukse. Greit å kunne gjenbruke gamle plagg. Det er rart med slike ekstra finesser på symaskinene, det tar litt tid å finne ut av dem.

Daria sa...

den ble kjempefin:)

Cecilia sa...

Fiiiin!