mandag 20. september 2010

Ispinne eller Katteleke ?


Jeg så noen flotte heklete ispinner på en blogg ( husker desverre ikke hvor..)
og tenkte jeg ville lage til minstejenten min :-)
Så jeg heklet en ispinne ( brukte en vanlig ispinne inni )
og en kjærlighet på pinne ( brukte en bit av en grillpinne som pinne )

Morgenen etterpå hørte jeg katten vår "herje" i stuen
( og hun leker vanligvis aldri )
og gikk inn for å se hva hun holdt på med :-)
Der hoppet / løpte / jaktet hun rundt etter ispinnen , hihi :-)
Kjærligheten hadde hun allerede "drept" ( dvs knekt , se bilde )



2 kommentarer:

Smykkas sa...

Dette var jo en helt annerledes katteleke, og det er tydelig at den falt i smak hos pus.

Du hekler vel fort et par nye, slik at både tobente og firbente kan storkose seg.

Klem fra Astrid

SNILLPIKE♥ sa...

He, he, må nesten le litt her jeg sitter og leser og ser bildene dine.

Du må nok slenge deg rundt og hekle nye, og gjemme de for katta....

Ønsker deg en flott uke, klem.