torsdag 25. april 2019

Hverdagsbunad - Nr 374




  Hverdagsbunad 


jeg synes den ble så fin :-)
skjorten og forkle er ferdigkjøpt 
men stakken og hårbøylen har jeg laget :-)

Inspirert av de "gamle" hverdagsbunadene :-)
retro stoff , som er arvet av min mormor

jeg har laget mønsteret selv også 

og synes det ble fint med pyntesøm rundt
( endelig fikk jeg brukt noen av alle de forskjellige sømmene på symaskinen min )

Hjerte-brosjen har jeg også laget
den er helt enkel da - men passet med resten


:-)

3 kommentarer:

Bundingen sa...

Så stilig! Gratulerer med vel utført arbeid! Jeg husker det var helt vanlig med hverdagsbunad før i tida, men vi gikk visst oftere med skjørt/kjole den tida også. Så kjekt å få brukt sømmene på symaskinen.

Fortsatt fin 1. mai fra Ingunn

Aqur Printing Jakarta sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
TRAVEL RIMBO BUJANG JAYA sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.