mandag 9. januar 2012

Jeg må flytte Butikken min ...

Vi må flytte ut av lokalene våre innen 29-1 ...
og da jeg ikke har noen nye lokaler ..
blir det Lagersalg fra en Bod i hagen vår en periode fremover :-)

29-1 er liksom ikke så lenge til da ..
spesielt siden boden ikke er i hagen engang enda .. !
men snille mannen min , han sier han skal fikse alt :-)
og at jeg ikke skal bekymre meg :-)

pga MEen så kan jeg jo ikke fikse alt selv lengre ..
og det er SÅ vanskelig å akseptere ...
for jeg var vant til å klare alt selv ..
dvs - jeg startet opp prosjekter - og mannen min laget de ferdig - hihi :-)





2 kommentarer:

vår lille verden sa...

Så søt og go mann du har,sånn skal det være:)Lykke til med salget og boden..klem

Unknown sa...

Så snill mannen er. Det er jo så godt når man er kroniker, og kunne ha noe man føler man mestrer. <leit at du må flytte i utgangspunktet. Slikt stress er aldri godt. Håper alt ordner seg til det beste for deg . klem Heidi (jeg har lenken din på siden ):-))