fredag 30. september 2011

I dag er det begravelse ..

I dag er det begravelse..
Til Bestefar ..

Og jeg kommer til å være stuptrøtt ..
For jeg får ikke sove ...

Siden jeg ikke får sove , satt jeg meg ned her med dataen , 
så googlet jeg Fana Kirke , og se på bilde som dukket opp :-)
 
Det er tatt med ett sånt kamera som avslører varmetap i hus :-)
Synes egentlig bildet sier alt - trenger ingen videre forklaring vel :-)
Litt tøft synes jeg :-)

Jada - det har naturligvis en helt naturlig forklaring , med tykkere vegger noen steder 
men siden det er en kirke - blir effekten spesiell :-)

2 kommentarer:

Susanne sa...

Tror vi har godt av litt symbolikk i hverdagen selv om den har sin logiske forklaring :)
Kondolerer til deg og familien.

Winkel's Crazy Ideas sa...

Hei kjære deg og kondolerer så mye! Et utrolig vakkert bilde varmetap eller ikke...heavenbound, helt nydelig. Klem Pamela