onsdag 1. juni 2011

Remade Kjole og Heklet-Strikket Sjal (nr80)






Jippi - nå får jeg legge inn bilder igjen :-)
Krysser fingrene og håper det varer :-)

Jeg tror jeg har vist dere både Sjalet og Kjolen før :-)
men jeg synes de passet så bra sammen også på disse nye bildene :-)
så jeg viser dere disse bildene også :-)

Kjolen er Redesign :-)
str ca 14 år - men kan nok brukes av dame str S også :-)
elastisk dongeri-liv og dobbelt-lag skjørt :-)

Sjalet er Nytt og litt Redesign :-)
det er en heklet duk inni sjalet - ellers har jeg heklet og strikket nytt :-)
mange forskjellige flotte garn-kvaliteter :-)

Både Kjolen og Sjalet er tilsalgs i Barneboden
eller her på bloggen :-)

Kjolen er solgt :-)
men sjalet er fremdeles tilsalgs :-)

8 kommentarer:

Mayen sa...

Hei, hei;-) Så fint at du er tilbake med bilder, det er mye rot på blogger for tiden! No prøve æ å legge inn kommentar, mens sia di blinke og forsvinn.. Æ prøve!(Fint sjal!!)

Unknown sa...

Hei ;) Takk for koselig hilsen ifra deg, kjemp kjekt.. Jeg har lagt butikken til på siden min ;) Klem

TheaJ sa...

Sv: OI, så gøy at du har bodd i Skjoldlia!! Hehe. Verden er ikke såå stor. Skjønner veldig godt at det ble for lite, vi tenker jo på et annet sted om en liten en skulle komme til verden, men i mellomtiden er Skjold idyllisk!;) Ønsker deg en flott dag videre! klem

Misemor sa...

Så flott og romantisk! Lurt å mikse hekling og strikking da, det ble en fin effekt!
Ha en fin junidag, klem.

Anita Tørmoen sa...

Så flott sjal og kjole.)

GNIST by Gitte Bettina Lauridsen sa...

Synes sjalet ditt er mega-fint!!! Og kjolen også - flott kombinasjon av dongeri og romantiske hvite luftige stoffer. Lekkert, lekkert!!
Vil anbefale deg å ta backup av bloggen din. Jeg gjorde det først i går selv, men det bør man gjøre innemellom. I tilfelle du ikke vet hvordan, så er det bra beskrevet her: http://www.foreldremanualen.no/2009/09/ta-backup-av-bloggen-din/

GNIST by Gitte Bettina Lauridsen sa...

Synes forresten du har tatt så fine bilder! Særlig bilde 4 der det blåser litt i skjørtet! Ha en fin dag :-)

Elisabeth Solum sa...

Sjarmerende antrekk! Så flotte plagg!