torsdag 13. januar 2011

Nytt Dalmatiner - smykke :-)


Nytt Dalmatiner smykke :-)
Er det ikke flott ! ? 

Det er smykket i midten , som nå er blitt mitt  ! :-)
Det er bare helt meg :-)

Jeg bruker ikke så mye smykker til vanlig , 
har noen Arts & Craft smykker som jeg "periode-bruker" :-)
Men dette smykke er helt meg :-)

Jeg hadde dalmatiner i ca 20 år :-)
og har nok tapt mitt hjerte til disse hundene :-)
selv om vi nå har en annen rase :-)

Hun som lager disse flotte smykkene , 
finner du her på Hjerterommet   :-)

8 kommentarer:

banglamarie sa...

Flotte smykker!!

Takk for koselig kommentar i bloggen min. Send meg gjerne en mail så skal jeg svare på ME/LP-spørsmål :)

-Marie :)
banglamarie@hotmail.com

Barbros lille atelier sa...

Smykkene til Anite er kjempefine, og jeg er så heldig å være den lykkelige eier av et bambismykke:-)

Klem

Anita fra hjerterommet sa...

Så kjekt du likte det:)) Bare koselig du bruker bildet mitt og linker til meg:))

Just a Little Vintage sa...

Ja, smykkene til Anita er kjempe lekkre=)! Tusen takk for fine ord=)! Hehehehe...godt det ikke bare er jeg som dreper alt grønt;)! Sukkulenter har jeg hatt før og de trivdes, men så plantet jeg dem ut for å se om det gikk...og de trivdes ute, men tviler sterkt på at det er liv i dem nå;)!

Ha en fortsatt deilig uke=)!
Klemmer!

Anita Tørmoen sa...

Så flott - klart du må ha et slikt:)

Hobbymegher sa...

Så fine smykker!!

God helg!
Klem fra Lille-T. :)

Anonym sa...

Flotte smykker.
Takk for koselig hilsen.
God helg.
Klem fra Mio

Yvonne sa...

Så lekkert da=)