søndag 15. november 2009

Sommerkjole blir til Nissekjole :-) SOLGT


Jeg sydde denne som sommerkjole i sommer :-)
og når høsten kom - puttet jeg en polo inni :-)



Så plutselig - fikk jeg det for meg at den passet til Nissejentekjole :-)
Fnis :-)



Frem med Rødnissegenser og Rødnisselue
og vips :-)
en Nissejente :-)



Jeg tror jeg tenkte på nattkjolen til Nissejenten i Amalies Jul ,
var ikke den stripete ??
Når hun la seg i slutten av hver episode ?
Eller husker jeg helt feil ?
( trodde først jeg husket noe fra Månetoppen ,
men det er vel feil ? )

Jeg fikk bare sånne "nisse-vipper"
når jeg så kjolen og genseren sammen ,
men er egentlig litt usikker på hvorfor :-)
hihi :-)

Pris for alt
Kr 350,-

NY kjole + (pent brukt) Nissegenser + (pent brukt) Nisselue
+ polo ( inni ) + Tøffe strikkelabber opptil knærne ( viser ikke på bilde )

SOLGT

...

Ingen kommentarer: