onsdag 7. oktober 2009

Jeg trenger ett fotokurs :-)





Jeg fikk nytt digitalt kamera for en stund siden :-)
( det gamle gikk istykker .. )

Men det nye kamera har så mange innstillinger ..
som jeg aldri bruker ..

Lese bruksanvisningen , sier du ?
Hmmm ?
Jo , jeg har jo vurdert det da ;-)

Men her i forrige uke , fant jeg på
( er full av lure og mindre lure ider :-)
at jeg kunne jo prøve ut alle innstillingene ,
uten å lese bruksanvisningen :-)
Så kanskje jeg "skjønte" hva de skulle brukes til :-)
Hihi :-)

Resultatet er ca 200 bilder av hunden :-)
alle med litt forskjellig innstilling :-)
og jo , jeg ser jo at det er forskjell på innstillingene
men ..jeg vet fremdeles ikke hva jeg skal bruke og når :-)

Jeg vil på kurs !
( eller skal jeg lese bruksanvisningen ? )
hihi :-)

----

Hunden min ( på bildene ) pleier å ligge på rygg å leke :-)
slik som hun gjør på bildene her :-)

Ingen av "gamlehundene" mine har noen gang lagt på rygg å lekt :-)
Hun her , ligger apåtil på rygg Å SOVER :-)
Tror det er rase-en hennes , som gjør det ??

...

1 kommentar:

Merethe sa...

Heisann, vi har ne storpuddel og hun elsker å sove på ryggen om hun virkelig koser seg. :) artige bidler av din hund.
For en stund siden kjøpte jeg meg et litt mere avansert digitalt kamera. De i butikken anbefalte meg å gå på kurs for å lære alle finessene. Sikkert lurt. :) Gøy å prøve selv også men som du sier...hva skal man bruke alt til?
Og bruksanvisning hva er det ;)))