onsdag 28. januar 2009

Jeg har ikke sy-blokkering :-) jeg har laget noe :-)



Jeg har ikke sy-blokkering :-)
Jeg har bare sydd masse kjedelige "ting" ,
som det ikke er noe kjekt å lese/blogge om :-)

Jeg har sydd bunadesbelter :-)
og noen bunadsforkler :-)

Jeg hadde noen bunader i butikken min ,
som manglet belter ,
og endelig tok jeg meg sammen
og sydde både belter og forkler :-)
( de har ventet lenge noen av de :-)

Det svarte / blomstrete båndet synes jeg er kjempfint ,
jeg kjøpte det de hadde igjen i butikken :-)
de fikk det ikke inn igjen...
De andre båndene er ganske enkle .

1 kommentar:

Heidi-anitha sa...

Så koselig du kom innom meg:) Litt av en kreativ og flik dame du:) Helt nydelig det du viser på bloggen din! Mye å være stolt av her inne:)

Ønsker deg¨en vakker dag!'

Stor klem White vintage